06.05.2011

new in: i love kissing

makeup har aldrig været 'my thing', men hvis der er noget jeg elsker ved den del, så er det neglelak og læbepomade/lipgloss/læbestifter, det er jeg fan af!

elizabeth arden eight hour cream lip protectant stick spf15 - rimmel colour show off lipstick 220 shoking pink - essie nailpolish 56 licorice
jeg har længe været på udkig efter en god læbepomade og faldt over denne fra elizabeth arden - den er simpelthen perfekt! den beskytter dine læber mod tørhed og forhindrer dem i at blive sprukne og dens solbeskyttende ingredienser gør den super til anvendelse både sommer og vinter. derudover købte jeg en smuk og skrigende pink læbestift fra rimmel - jeg ved mange er oppe at køre over MAC, men  mærket er ligegyldigt for mig, så længe det virker, og det gør denne fra rimmel! 

Ingen kommentarer: