29.03.2011

whitney port gæste-designer for bik bok



nu hvor vi alligevel er inde i den der the hills-vibe: whitney port fra the hills og the city skal designe en kollektion for bik bok. jeg synes whitney er utrolig inspirerende og har en vildt fed tøj stil. dén måde, hvorpå hun formår at blande mønstre, former og farver er utrolig.

selv er jeg ikke helt vild med bik bok, men på det seneste har de udviklet sig en del og taget trends til sig. når de vælger en designer som whitney port, må de også have rykket sig en del. jeg glæder mig utrolig meget til kollektionen rammer butikkerne, da hendes eget mærke "whitney eve" består af florlette pieces i smukke pastelfarver, hvilket tiltaler mig mere end noget andet. bikbok//whitney port kollektionen rammer butikkerne i oktober måned.. can't wait!

Ingen kommentarer: