19.04.2011

Ballerina heaven

Ballerina heaven

                   Ballerina heaven by christineceline featuring ballet shoes

left to right: elastic trim ballerina flat, giambattista valli bow-embellished two-tone satin ballerina flats 2.890 kr, miu miu patent stud bow ballerina 2.575 kr, lanvin beige leather ballerina flats 3.205 kr, paul & joe mesh leather ballerina flats 2.225 kr, burberry grainy leather ballerina 1.525 kr, miu miu bow-embellished python ballerina flats 3.560 kr.


ballerina sko er så skønne og specielt her til foråret. jeg har aldrig været kæmpe fan af dem, da jeg føler de får mine ben til at se tykke ud, så har altid gået med høj hæl. dog synes jeg det måske er på tide jeg kommer over den periode, da udvalget af ballerina sko er så stort og bredt! i så tilfælde, at jeg skal påbegynde denne nye æra, så skal det være som start med en af disse smukke ballerina sko: fine, enkle og smukke.

Ingen kommentarer: