21.04.2011

my new babies




jeg har en lille forkærlighed for carin wester og hendes magiske designs. jeg ejer allerede et par wedges af hende (model:klea) og har kigget på disse længe.. da jeg endelig fik taget mig sammen til at købe dem, var det umuligt at støve dem op! jeg har skrevet og ringet rundt til webshops og butikker, og fandt dem heldigvis til sidst.. og nu er de hjemme. modellen hedder Lydia, og jeg kan mærke hun kommer til at passe godt ind i min garderobe! de er så lækre og bløde at have på, jeg tager dem aldrig af igen.

4 kommentarer:

Julie sagde ...

Tak :)!! Og tillykke med skoene, de er for nice!
Elsker dit blognavn btw, virkelig cool ;)

xx Julie
http://photofashionista.blogspot.com/

christine celine sagde ...

Mange tak, er også uendelig glad for dem :-)
og TAK for de fine, fine ord!

/Celine

Anonym sagde ...

Hvor er de lækre! Hvad har du givet for dem? :-)

Trine sagde ...

åååååååååh hvor er jeg misundelig!!!! :)

XX Trine
http://storyofacloset.blogspot.com/